Soc enginyeria tècnica en topografia i actualment estic cursant el màster en formació del professorat de secundària en l'especialitat de tecnologia; i algú es preguntarà.. si no t'agraden les eines ofimàtiques perquè vols ser profe de tecnologia? Bona pregunta! La resposta és que sempre he volgut ser professora de secundària PERÒ de matemàtiques. I per què no fas el màster per ser professora de secundària de matemàtiques? També tinc resposta a aquesta pregunta: la burocràcia d'aquest país no ho permet. Està considerat que un enginyer tècnic no té la formació en matemàtiques necessària per impartir aquesta matèria a secundària; un graduat, però, si que està considerat que la té (la convalidació d'una enginyeria tècnica al grau val 3000 euros i entre les 6 matèries que s'han de cursar no n'hi ha cap de matemàtiques).
Així doncs em trobo fent un màster que no m'apassiona i un blog que no sé fer anar. Per això demano disculpes i paciència per avançat; intentaré donar el 100% i fer-ho el millor que pugui.
No he estat mai persona amb molts amics;
sempre he estat més aviat reservada. Qui em coneix bé sap que m’agrada molt
parlar, passar temps amb els animals (sobretot els gats), m’agrada molt menjar
i viure al mig del camp. Per contra no m’agraden les aglomeracions de gent (em
posa de molt mal humor anar en metro pel mati), no se’m donen bé les relacions
interpersonals supèrflues com l’atenció al client o les converses d’ascensor,
no m’agrada la hipocresia i valoro la honestedat.
Sóc també molt susceptible i no treballo bé
sota pressió. Sóc tossuda i persegueixo sense descans allò que vull aconseguir.
Un cop feta la presentació inicial, des del màster em demanen que parli dels aspectes que influiran en la meva manera d’impartir classe; penso que el fet que estableixi més relacions properes que supèrflues influirà en la meva manera d’impartir classe. Seré força propera als alumnes sempre que mantinguin un respecte mínim ja que pel fet de ser susceptible no acceptaré males respostes en cap cas.
Un cop feta la presentació inicial, des del màster em demanen que parli dels aspectes que influiran en la meva manera d’impartir classe; penso que el fet que estableixi més relacions properes que supèrflues influirà en la meva manera d’impartir classe. Seré força propera als alumnes sempre que mantinguin un respecte mínim ja que pel fet de ser susceptible no acceptaré males respostes en cap cas.
En el futur m’agradaria fer la convalidació
de la meva Enginyeria al Grau i donar classe de la matèria de Matemàtiques a
una escola rural.
molts ànims! amb el bloc i amb la situació!
ResponderEliminar